zakupy u allegrowicza grzana3 – radzę uważać!

Jestem użytkowniczką serwisu Allegro od ponad 6 lat .

Na przełomie grudnia i stycznia po raz pierwszy spotkałam się ze sprzedającym, który winę za własne partactwo zrzuca na kupującego.

28.12. kupiłam u użytkownika grzana3 dwie rzeczy (potwierdzenie wyboru kolorów wysłałam tuż po dokonaniu zakupu, chwilę przed zleceniem płatności). Przesyłkę (bez wcześniejszego powiadomienia mnie) kompletowano siedem dni roboczych (“takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo!!!” jak pisze sprzedający na aukcji) a mimo to zamiast zamawianej sukienki dostałam sweter! W tym momencie zaczęły się perypetie z odsyłaniem – wymianą – ponownym odsyłaniem, bo grzana3 dwukrotnie nie potrafił wysłać zamówionego towaru pomimo jasno sformułowanych przeze mnie komunikatów.

 

Ostatecznie otrzymałam pieniądze wydane na sukienkę, której nigdy nie ujrzałam oraz zwrot poniesionych przeze mnie dwukrotnie kosztów odsyłania niezamówionych rzeczy. Ponieważ jednak niedbalstwo sprzedającego kosztowało mnie sporo czasu a zamówionego towaru nie otrzymałam (mimo fałszywego zapewnienia, że jest dostępny), tak jak nie otrzymałam odpowiedzi na drugie zgłoszenie reklamacyjne całą transakcję oceniłam nie inaczej jak negatywnie. Za swoją ocenę otrzymałam od sprzedającego mój pierwszy negatyw.

 

Zapraszam do zapoznania się z tym, jak przebiegała transakcja rozpoczęta 28.12. a zakończona 31.01. zwrotem pieniędzy.

Do wglądu przedstawiam moją korespondencję ze sprzedającym, który w swoim kłamliwym komentarzu napisał o mnie:

“Klientka konfliktowa, nieuprzejma, szukająca problemów tam gdzie ich nie ma! Wymieniliśmy jej zamówienie na nasz koszt, mimo tego że odesłała nam towar zgodny z aukcją na której kupowała!“

 

Użytkownikowi grzana3 i tym, którym zdaje się, że mogą bezkarnie łamać zasady zwykłej ludzkiej przyzwoitości sugeruję więcej pokory i refleksję nad sobą.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.